Institutional Repository

Kritiese ondersoek ten opsigte van die moontlike rekenarisering van onderwysdata in Suid-Afrikaanse skole met spesiale verwysing na Transvaal

Show simple item record

dc.contributor.advisor Du Plooy, N. F.
dc.contributor.author Beukes, Frederik Pieter
dc.date.accessioned 2017-10-25T09:55:46Z
dc.date.available 2017-10-25T09:55:46Z
dc.date.issued 1982-01
dc.identifier.citation Beukes, Frederik Pieter (1982) Kritiese ondersoek ten opsigte van die moontlike rekenarisering van onderwysdata in Suid-Afrikaanse skole met spesiale verwysing na Transvaal, University of South Africa, Pretoria, <http://hdl.handle.net/10500/23264>
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10500/23264
dc.description Text in Afrikaans
dc.description.abstract 'n Bewustheid van die bruikbaarheid van rekenaarfasiliteite om die onderrigproses en die administrasie van die onderwys meer effektief te maak het in Transvaal posgevat. Rekenaarstudie is reeds as 'n buitekurrikulere vak gevestig en op die administratiewe gebied is verskeie substelsels reeds onafhanklik van mekaar gerekenariseer. Met 'n moontlike uitbreiding van rekenaardienste in die onderwys in gedagte is 'n literatuurstudie onderneem om die inligtingsbehoeftes van die verskillende besluitnemingsvlakke te peil. Die belangrikheid van die stelselbenadering om hierdie inligtingsbehoeftes te bevredig het na vore getree. 'n Historiese oorsig het egter getoon dat onlangse ontwikkeling met betrekking tot die gebruik van die rekenaar in die Transvaalse Onderwysdepartement nie die stelselbenadering volg nie. Bywyse is gevind dat leerintegrasie 'n belangrike bydrae tot die voorkoming van suboptimering van die inligtingstelsel lewer. Dit het geblyk dat die voorgestelde gedistribueerde stelsel 'n ekonomiese en effektiewe manier was om leerintegrasie te bewerkstellig.
dc.description.abstract An awareness of the usefulness of computer facilities to make teaching and administration in education more effective, has taken root in Transvaal. In the instructional field Computer study is being offered as an extra curricular subject. For administration purpose various subsystems are being computerized independent of one another. With an imminent expansion of computer services to a wider field in education, a literature study was undertaken to determine the informational needs of the various levels of decision making. The importance of the systems approach towards satisfying these informational needs was distinct. A review revealed that recent developments regarding the use of the computer in the Transvaal Education Department did not heed this approach. File integration proved to be an important factor to prevent suboptimation of the information system. A proposed distributed system, using microprocessors as terminals, was shown to be an effective and economic method to achieve file integration. en
dc.format.extent 1 online resource (xvii, 191 leaves) ; illistrations, maps
dc.language.iso af en
dc.subject.ddc 371.33409682
dc.subject.lcsh Education -- South Africa -- Transvaal -- Computer-assisted instruction en
dc.subject.lcsh School administrators -- Effect of technological innovations on -- South Africa -- Transvaal en
dc.subject.lcsh School management and organization -- South Africa -- Transvaal -- Data processing en
dc.subject.lcsh Educational technology -- South Africa -- Transvaal en
dc.title Kritiese ondersoek ten opsigte van die moontlike rekenarisering van onderwysdata in Suid-Afrikaanse skole met spesiale verwysing na Transvaal en
dc.type Dissertation en
dc.description.department Computer Science
dc.description.degree M. Sc. (Computer Science)


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • Unisa ETD [12834]
    Electronic versions of theses and dissertations submitted to Unisa since 2003

Show simple item record

Search UnisaIR


Browse

My Account

Statistics